پرتال آموزش زبان - 14

پرتال آموزش زبان

پرتال آموزش زبان - 14
امروز دوشنبه 18 تیر 1403

آهنگ های خارجی همراه متن و ترجمه فارسی

نلم مجموعه : آهنگ های انگلیسی برای تقویتزبان همراه فایل PDF با ترجمه فارسی

 

یکی از راه های مفید آموزش ویادگری و تقویت زبان انگلیسی گوش فرا دادن به آهنگ های انگلیسی است. با استفاده از گوش دادن به آهنگ های انگلیسی همزمان با آهنگ و موسیقی زبان شما نیز به طور ناخودآگاه تقویت می شود. در این مجموعه که آهنگ ها همراه با فایل متنی , و ترجمه فارسی  آن آورده شده است بهترین شکل برای تقویت زبانتان در حین گوش دادن به آهنگ است. این آهنگ ها بیشتر جزو آهنگ های آموزشی بوده و فهمیدن و درک آنها ساده است.در حین گوش دادن به آهنگ ها سعس کنید تکرار نیز کنید تا علاوه بر اینکه لیسینگ تان تقویت می شود قدرت اسپیکینگ و صحبت کردنتان نیز بهتر  شود.


دسته بندي: اخبار انگلیسی,

کتاب صوتی رایج ترین لغات زبان انگلیسی

امروزه کتاب های الکترونیکی یکی از مهمترین ابزارهای کمک آموزشی جهت فراگیری زبان به زبان آموزان می باشند. کتابی را که امروز به شما معرفی خواهیم کرد برایتان آماده کرده ایم یکی از معروف ترین کتاب های کمک آموزشی زبان انگلیسی می باشد. کتاب صوتی ۴۰۰۰iEssential English Words شامل مجموعه ای از رایج ترین لغات زبان انگلیسی بوده که به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات رایج زبان انگلیسی منتشر شده است. این کتاب دارای ۶ مجموعه است که

امروز نسخه شماره ۵ این مجموعه برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده ایم. همچنین لازم به ذکر است که لغات موجود در این کتاب ها بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده و تقریبا ۹۵ درصد از مکالمات عادی زبان انگلیسی را پوشش میدهند. 


ضرب المثل انگلیسی با ترجمه انگلیسی

ضرب المثلها بخش مهمی از فرهنگ و زبان یک ملت را شامل می شوند و اغلب به شکل یک نثر کوتاه بیان می شوند و استفاده از آنها در گفتار و شنیدار موجب جذاب تر شدن آنها می شود. در اینجا تعدادی از ضرب المثل های انگلیسی با ترجمه و معادل فارسی آن آورده شده است. 


داستان انگلیسی پروانه باترجمه فارسی

A man found a cocoon of a butterfly. One day a small opening appeared. He sat and watched the butterfly for several hours as it struggled to force its body through that little hole. Then it seemed to stop making any progress. It appeared as if it had gotten as far as it could, and it could go no further. So the man decided to help the butterfly

He took a pair of scissors and snipped off the remaining bit of the cocoon. The butterfly then emerged easily. But it had a swollen body and small, shriveled wings. The man continued to watch the butterfly because he expected that, at any moment, the wings would enlarge and expand to be able to support the body, which would contract in time.

Neither happened! In fact, the butterfly spent the rest of its life crawling around with a swollen body and shriveled wings. It never was able to fly.

What the man, in his kindness and haste, did not understand was that the restricting cocoon and the struggle required for the butterfly to get through the tiny opening were God’s way of forcing fluid from the body of the butterfly into its wings so that it would be ready for flight once it achieved its freedom from the cocoon.

Sometimes struggles are exactly what we need in our lives. If God allowed us to go through our lives without any obstacles, it would cripple us.

ترجمه داستان در ادامه مطلب

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

شايد يادگيری زبان انگليسی مهمترين گام در ارتقاء کيفيت زندگی شما باشد.آيا هيچ فکر کرده‌ايد که دسترسی به اطلاعاتی که ديگران از آن بي‌بهره‌اند، چقدر مي‌تواند جالب باشد؟ يا صحبت کردن با افراد جالبی که ديگران نمي‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند؟ يا تحت تأثير قرار دادن اطرافيانتان هر موقع که دهانتان را باز مي‌کنيد؟ و يا پشت سر گذاشتن ديگران با جهش‌های بزرگی که در شغل‌تان برمي‌داريد؟ شما مي‌توانيد به همه‌ اينها برسيد، اگر خوب انگليسی صحبت کنيد.

 

۵ روش مهم و جالب در یادگیری گرامر زبان انگلیسی

گرامر انگلیسی مبنای تسلط بر این زبان بین المللی است. تا زمانی‌که درکتان از مفاهیم گرامری صحیح و عمیق نباشد، نمی توانید جملات انگلیسی را به صورت منطقی بیان کنید. بیشتر زبان آموزان یادگیری گرامر را سخت و کسل کننده می دانند. با این حال با نگرش و تکنیک صحیح، می‌توان روش‌های جدیدی را برای آموزش و فهم مفاهیم گرامری یافت. می‌توانید گرامر را به عنوان یک موضوع کسل کننده ای که باید با آن کنار بیایید، یاد بگیرید، یا فرآیندی برای یادگیری مداوم که آن را همه روزه از طریق سخنرانی، نوشتن و صحبت کردن تمرین می کنید.

 

 با خواندن ۵ روش زیر یادگیری گرامر انگلیسی برایتان لذت بخش تر و آسان تر خواهد بود.

دسته بندي: گرامر انگلیسی,

دانلود مجموعه صوتی تنها گوش کنید و صحبت کنید

نام کتاب : JUST LISINING AND SPEAKING

نویسنده: Jeremy Harmer
انتشارات: Marshall Cavendish
حجم فایل : ۱۴٫۳ + ۶۰٫۳ MB
فرمت فایل ها : PDF, MP3

این کتاب که برای افراد سطح زبان متوسط تهیه شده است شامل ۱۸ درس می باشد مه مطالب شنیداری درس ها شامل لیسنینگ داستان انگلیسی ،اخبار انگلیسی،روابط عاشقانه انگلیسی ، کمدی ، مصاحبه های معتبر و کتاب های صوتی و استخراج صداهای آهنگ انگلیسی و آموزش از طریق آهنگ انگلیسی پرداخته است.در قسمت دوم این کتاب دانش آموزان به وسیله ی تمرینات متعدد خواندن با صدای بلند و طریقه مصاحبه و صحبت و تعامل با سخنران را آموزش می بینند.و در قسمت ۴ این کتاب مطالب جالبی بین تفاوت های صحبت کردن به زبان انگلیسی و اصول نوشتار زبان انگلیسی آورده شده است.

یادگیری زبان انگلیسی با تصاویر

یادگیری زبان انگلیسی با تصاویر

راهي ساده براي يادگيري زبان انگليسي آموزش و یادگیری زبان انگلیسی با تصاویر مي باشد كه اين نوع آموزش به همراه تصاوير مي باشد و معني و مفهوم هر تصوير را بيان نموده.اين كتاب داراي  44 صفحه بوده و بيشتر مد نظر افراد مبتدي بوده و همچنين دراين كتاب بيشتربه اموزش لغت ها توجه شده و در سطح مقدماتي مي باشد.

نام و مقطع رشته های دانشگاهی به زبان انگلیسی

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که هنوز نمی‌توانید مقطع و رشته تحصیلی خود را به انگلیسی بیان کنید، این راهنما می‌تواند به شما کمک کند.

دقت کنید که این‌ها مقاطع کلی هستند و نه گرایش‌ها. باید ببینید که رشته تحصیلی شما زیرمجموعه کدام یک قرار می‌گیرد. اگر به طور مثال کارشناسی دارید و نمی‌دانید زیرمجموعه کدام قرار می‌گیرید، می‌توانید همان Bachelor's degree را در نظر بگیرید و سپس رشته خود را به انگلیسی بگویید که معمولاً گفتن رشته به انگلیسی کار سختی نیست.(از طریق ویکی پدیا هم میشه پیدا کنید)

نرم افزار آموزش زبان کافه بایت

امروزه یادگیری زبان انگلیسی یکی از گزینه های مهم زندگی اجتماعی است. شما برای ارتباط با افرادی که در کل دنیا زندگی می کنند نیاز به یک زبان مشترک دارید و آن زبان انگلیسی است. شاید با خود بگویید که من با کسی در دنیا در ارتباط نیستم ولی این ارتباط با توجه به پیشرفت تکنولوژی بسیار آسان و کم هزینه است. شما می توانید برای تبادل اطلاعات و معلومات و تجربیات و خاطرات خود با یک فردی که در ایران زندگی نمی کند توسط شبکه های اجتماعی و ارتباطی مانند وایبر و لاین و فیسبوک و توییتر و ... اقدام کنید و این نیازمند یک زبان مشترک بین شما می باشد. 

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان پرتال آموزش زبان وآدرس http://www.englishteach.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

ارسال لینک

طراحي شده توسط روزيکس

تمامي حقوق مادي و معنوي متعلق به پرتال آموزش زبان بوده و کپي برداري از مطالب فقط با ذکر لينک سايت مجاز مي باشد.