پرتال آموزش زبان - 15

پرتال آموزش زبان

پرتال آموزش زبان - 15
امروز جمعه 15 تیر 1403

آموزش بهتر زبان انگلیسی به همراه انیمیشن Despicable Me

اگر شما هم به فکر تقویت زبان انگلیسی خود هستید, یکی از بهترین راه های تقویت زبان دیدن فیلم ها و سریال هایی است که با زبان مورد نظر شما باشد. چه بهتر که این فیلم ها با کمک سایت هایی چون ما زیرنویس آن آماده شود و در اختیار شما قرار بگیرد. یکی از بهترین گزینه های تقویت زبان می باشند چرا که در عین ماهیت جذاب، در این انیمیشن ها به زبان ساده و روان گویش می شود و زبان آموز می تواند در کنار لذت بردن از انیمیشن های زیبا، اقدام به تقویت مهارت های زبانی خود نماید در ادامه مطلب به توضیحاب کامل تر و آموزش نحوه استفاده از این انیمیشن جذاب خواهیم پرداخت.

 

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

مجموعه تست های تعیین سطح زبان انگلیسی

چنانچه تمایل به مطالعه داستان های انگلیسی دارید و تمایل دارید سطح خود را بدانید با جواب دادن به سوالات این تست می توانید سطح خود را پیدا کنید و سپیس کتاب انگلیسی هم سطح خود را پیدا کنید و مطالعه کنید .

این فایل ها شامل یک سری تست می باشد همراه با پاسخ و به شکل سطح بندی شده  که از ۱ تا ۶ در سایت قرار گرفته ، چنانچه بعد از دانلود فایل ها و پاسخ دادن به تست ها توانستید به ۶۰ درصد سوالات هر سطح پاسخ دهید آن سطح را گذرانده اید و سطح بعدی را تست کنید .سطح خود را از کم به زیاد ارتقا دهید و با پیدا کردن سطح زبان خود در سایت کتاب زبان متناسب با سطح خود را از سایت دانلود کنید و مطالعه کنید


دانلود ۱۰۰ کتاب داستان انگلیسی

نام: دانلود رایگان ۱۰۰ کتاب داستان  PDF  زبان انگلیسی

فرمت کتاب ها:  PDF

این مجموعه که شما آن را به شکل رایگان از سایت زبان دانلود می توانید دریافت کنید شامل ۱۰۰ کتاب داستان انگلیسی است که جزو معروفترین کتاب های داستان دنیا می باشد.

این داستان های انگلیسی برای همه ی دوستاران رمان و دانش آموزان زبان انگلیسی بسیار مفید می باشد .

رفع اشتباهات در گرامر انگلیسی

A Commonsense Guide to Grammar and Usage 5th Edition

 

راهنماي كاربردي رفع اشتباهات در گرامر انگليسي

براي اينكه دستور زبان يا گرامر انگليسي را بخوبي و به صورت صحيح به ذهن بسپاريم بايد اشتباهات خود را در اين زمينه به حدااقل برسانيد و كتاب راهنماي رفع اشتباهات در گرامر انگليسي در اين مورد به شما كمك مي كند.

این راهنمای گرامر دانش آموزپسند کمک میکند زبان آموز تا شایع ترین و جدی ترین اشتباهات در گرامر کاربردی انگلیسی را بخوبی شناخته و از آنها پرهیز نماید .این کتاب مفاهیم دشوار و پیچیده را در قالب دروس ساده و روان که هر کدام بر یک مهارت اساسی گرامر تمرکز کرده اند آموزش میدهد .


دسته بندي: گرامر انگلیسی,

تفاوت بین انگلیسی بریتانیا و آمریکایی

یک زبان، دو دستور زبان: تفاوت بین انگليسي بریتانیا و انگلیسی آمریکایی

One Language, Two Grammars?: Differences between British and American English

اين كتاب به شما كمك ميكند تا تفاوت بين گرامر هاي دوزبان انگليسي بریتانیا و آمریکایی را ساده تر درك كنيد و كتاب یک زبان، دو دستور زبان: تفاوت بین انگليسي بریتانیا و انگلیسی آمریکایی به بررسي تفاوت در دستور زبان انگليسي بریتانیا و انگلیسی آمریکایی پرداخته است.


دسته بندي: گرامر انگلیسی,

کتاب آموزش گرامر برای مبتدیان

کتاب آموزش گرامر برای مبتدیان بيشتر مورد استفاده زبان اموزاني كه تازه شروع به يادگيري زبان انگليسي كرده اند قرار مي گيرد.


Grammer Practice نام کتابی برای آموزش گرامر زبان انگلیسی برای زبان آموزان مبتدی می باشد . این کتاب با فرمت PDF و دارای ۱۷۸ صفحه می باشد . نویسنده این کتاب Steve Elsworth و Elaine Walker می باشد که کتاب Grammar Practice را برای سطح Elementary Students نوشته اند . که هم اکنون می توانید کتاب آموزش گرامر برای مبتدیانGrammer Practice را از زبان دانلود با لینک مستقیم و دانلود کنید.

دسته بندي: گرامر انگلیسی,

جملات کاربردی زبان انگلیسی

جملات رایج زبان انگلیسی، در مورد اجزاء صورت

۱- او صورتی دراز / گرد/ بیضی شکل/ چهار گوش دارد.

He has a long/ round/oval/ square face.

 

۲- او صورتی لاغر با پیشانی بلند دارد.

She has a thin face with a high forehead.

 

۳- او صورتی بیضی شکل دارد و استخوان های گونه اش برجسته اند.

He has on oval face with high cheekbones.

 

 4- او چشمانی آبی با ابروهای باریک / کم پشت دارد.

She has blue eyes with thin eyebrows.

 

۵- او چشمانی سیاه با مژه های بلند دارد.

He has black eyes with long eyelashes.

نمونه مکالمه سطح پیشرفته انگلیسی همراه متن

مکالمه انگلیسی سطح پیشرفته به همراه متن مکالمه

فرت فایل: فایل ورد به همراه ۲ فایل MP3

این مکالمه تقریبا سطح پیشرفته که بین دختر و پسری می باشد درباره پول می باشد که با هم مذاکره می کنند و در انتهای متن لغات مهم  به همراه معانی لغات آورده شده است.

این مجموعه برای کسانی که در سطح متوسط و متوسط به بالا و پیشرفته زبان انگلیسی می باشند مفید است. که در مورد کارایی که با پول و اینکه چه اندازه پول برای په کاری لازم است و میزان پول برای هر کار بحث می کنند.

قسمتی از متن انگلیسی در اینجا آوردخ شده جهت دانلود فایل متنی و فایل های صوتی به قست ادامه مطلب و دانلود بروید…

تکنیک برای یادگیری سریع‌تر، بهتر و عمیق‌تر

گفته مي‌شود که انسان‌ها تنها از ۱۰ درصد قدرت فکر خود استفاده مي‌کنند و تفاوت بين نوابغ و افراد معمولي تا حد زيادي به اين مسآله برمي‌گردد.

با به‌کارگيري ۶۴ روشي که در ذيل شرح داده شده مي‌توانيد ميزان يادگيري خود را چند برابر کنيد. توصيه مي‌شود اين روش‌ها را با فونت بزرگ چاپ کرده و روي ديوار اتاق‌اتان نصب کنيد طوري که هر روز آن‌ را ببينيد.

اين ۶۴ روش در ده بخش ارائه مي‌شود شامل:

در مورد اين روش‌ها اگر تجربه‌ي شخصي و يا مطلب، عکس و … کامل‌کننده‌ي ديگري داريد براي ما ارسال کنيد. هم‌چنين اگر روش خاص ديگري براي يادگيري بهتر مطالب داريد مطرح کنيد تا بقيه‌ي دوستان‌اتان نيز از آن بهره ببرند.

اموزش تقویت املای انگلیسی

English in Context

تقویت املای انگلیسی به زبان انگليسي يكي از موارد مهم در يادگيري انگليسي مي باشد كه كساني كه در زمينه يادگيري اين زبان فعاليت ميكنند مي توانند از كتاب اموزش تقویت املای انگلیسی كمك بگيرند.

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان پرتال آموزش زبان وآدرس http://www.englishteach.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

ارسال لینک

طراحي شده توسط روزيکس

تمامي حقوق مادي و معنوي متعلق به پرتال آموزش زبان بوده و کپي برداري از مطالب فقط با ذکر لينک سايت مجاز مي باشد.