دانلود فیلم های آموزشی زبان انگلیسی

پرتال آموزش زبان

دانلود فیلم های آموزشی زبان انگلیسی
امروز دوشنبه 11 تیر 1403

مجموعه تصویری آموزش نکات آزمون آیلتس (تمامی چهار مهارت)


Express IELTS Preparation Course مجموعه ای تصویری است که توسط مدرس زبان انگلیسی Susan Jones تدریس گردیده است. این مجموعه که در قالب 5 ساعت آموزش تصویری است، تمامی نکات لازم برای مطالعه و همچنین پاسخ به سوالات را به شیوه ای بسیار ساده و کاربردی ارائه می نماید. این مجموعه به پنج تقسیم می شود که در بخش اول یک مرور کلی بر روی آزمون و توضیحات لازم در مورد آزمون خواهد داشت و در چهار بخش بعدی به هر یک از مهارت ها به طور تخصصی می پردازد. نکات ارائه شده در این مجموعه تصویری برای افرادی که قصد دارند در آینده نزدیک در آزمون آیلتس شرکت کنند مفید خواهد بود و تمامی نکات ارائه شده از مواردی است که می بایست برای پاسخ به سوالات آزمون و گرفتن نتیجه بهتر از این آزمون رعایت شود. لازم به ذکر است دروس، یک دوره آمادگی برای مطالعه آزمون آیلتس نیست، بلکه برای افرادی مناسب است که برای آزمون آیلتس مطالعه کرده اند و قصد حضور در جلسه آزمون را دارند و یا افرادی که قصد دارند اطلاعات کلی در مورد آزمون بدست آورند و سپس به مطالعه برای آزمون آیلتس بپردازند.

مجموعه فیلم های کوتاه مکالمات زبان انگلیسی Two Min English

مجموعه ویدیویی

2Min English


این مجموعه منتخبی از مهمترین مکالمات روزمره زبان انگلیسی در قالب دروس کوتاه 2 تا 3 دقیقه ای است که به زبان آموز کمک خواهد نمود تا جملات، عبارات و لغات مورد نیاز در موقعیت های مهم و ضروی را بسیار سریع فرا گیرد. در تمامی این دروس سعی شده تا تمامی موقعیت های روزمره مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد، موقعیت هایی از قبیل خرید کردن، تاکسی گرفتن، سفر رفتن، سلام و احوال پرسی، معرفی کردن، غذا خوردن، مکالمات کاری و بسیاری از موارد دیگر که می توانید لیست آن را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

مجموعه ویدویی آموزش زبان انگلیسی Lets Talk in English

مجموعه Lets Talk in English (بیایید انگلیسی صحبت کنیم) یک برنامه آموزشی تلوزیونی است که برای اولین بار در سال 1981 از شبکه CNL پخش شد. این برنامه به عنوان پرفروش ترین مجموعه آموزش زبان در کشور تایوان شناخته شد که جوایز متعددی را نیز در آن سال ها از آن خود نمود. این آموزش در کلاس های زبان و سطوح مختلف مقدماتی تا پیشرفته مورد استفاده قرار گرفته است. روش آموزش در Lets Talk in English به شیوه ای کاملا جذاب و سرگرم کننده دنبال می شود، برنامه از آیتم ها و بخش های متنوعی از جمله، مصاحبه، نمایش فیلم و انیمیشن، تدریس، میان برنامه و .. برخوردار است که مباحث گوناگونی نظیر خرید، حمل و نقل، مسافرت، گفتگو اداری، اوقات فراغت، زندگی در خانه، پیدا کردن دوست و ... را پوشش می دهد. در مجموع، این برنامه 25 ساعت آموزش ویدویی زبان انگلیسی را در 10 DVD ارائه می کند که سبب تقویت تمامی مهارت های زبان آموز به ویژه مهارت های شنیداری و گفتاری خواهد شد.

دانلود فیلم آموزش لهجه امریکایی american accent video training program

مجموعه ویدیویی American Accent Video Training Program، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت مهارت تلفظ و لهجه زبان انگلیسی می باشد. تمام لغاتی که روزانه به آن احتیاج دارید و همچنین پرکاربرد و رایج هستند، این مجموعه به صورت تلفظ صحیح و شمرده برای شما بیان می کند.

همچنین این مجموعه دارای 800 اصطلاح رایج و پرکاربرد می باشد. پس از تلفظ کلمات، نوبت به چگونه خواندن و طرز تلفظ جملات می رسد. همانطور که گفته شد؛ تمامی واژگان و جملات را به صورت شمرده و به آرامی برای شما زبان آموزان عزیز، به طور صحیح تلفظ می کند و بعد از شما می خواهد که همراه با او تکرار کنید. این مجموعه به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی مانند یک فرد آمریکایی صحبت کنید.

مطالب پربازديد

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان پرتال آموزش زبان وآدرس http://www.englishteach.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

ارسال لینک

طراحي شده توسط روزيکس

تمامي حقوق مادي و معنوي متعلق به پرتال آموزش زبان بوده و کپي برداري از مطالب فقط با ذکر لينک سايت مجاز مي باشد.