پرتال آموزش زبان

آهنگ های خارجی همراه متن و ترجمه فارسی
امروز دوشنبه 11 تیر 1403


آهنگ های خارجی همراه متن و ترجمه فارسی

مجموعه حاضر گاچینی از بهترین آهنگ های خارجی با لهجه ی انگلیسی و آموریکایی است و کلیه آهنگ ها همراه با معنی فارسی آن آورده شده است . برای گرفتن نتیجه بهتر یک بار آهنگ را گوش داده سپس سعس کنید بعضی جملات و بخش ها را حدس بزنید سپس  به متن فایل که در قالب یک فایل PDF در کنار آهنگ قرار داده شده است رجوع کنید و آهنگ را از روی متن همراه با آهنگ زمزمه کنید .

 

یادگیری زبان به وسیله آهنگ یک متن بسار شیرین و جذاب برای تقویت قدرت شنیدار و صحبت کردن زبان می باشد.

آموزش زبان از طریق آهنگ

با ترجمه فارسی

بهترین ابزار آموزش زبان با استفاده  از اوقات فراغت

 

آهنگ های این مجموعه شامل آهنگ های زیر است که گلچینی از بهترین آهنگ های خارجی ی باشد که می توانید هر زمان حتی در خودروتون در حین رانندگی همراه با دوستان گوش داده و به شکل ناخودآگاه زبان خود را تقویت کنید.:

alexander rybak – fairytale

only girl rihanna

Outlaw Selena

Somebody’s Me Enrique

My Immortal – Evanescence

 

 

 


دسته بندي: اخبار انگلیسی,

ارسال نظر

اين نظر توسط پیام سلطانی در تاريخ 1394/12/21 و 11:50 دقيقه ارسال شده است.
با سلام و احترام

سلطانی هستم، مدرس زبان و پدیدآورنده:

\"فیلمدرس های طبفه بندی شده خودآموز مکالمه زبان انگلیسی\"
http://www.VideoEnglish.NET

درصورت امکان این وبسایت رو به مخاطبان خودتون معرفی بفرمایید.

بسیار ممنونم.
09387943856

وب سایت VideoEnglish.NET برپایه تجربه سالهای تدریس، و مبتنی بر فلسفه یادگیری دیداری-شنیداری، و با هدف ارائه خودآموزی کارآمد تر، آغاز بکار نمود و برای اولین بار در ایران با استخراج، طبقه بندی موضوعی و سطح بندی فیلم های آموزشی زبان از بیش از 25 دوره مختلف آموزشی زبان، امکانی بهینه تر در یادگیری کلیه مهارتهای کاربردی زبان انگلیسی را فراهم نمود. بیش از 3000 دقیقه آموزش ویدئویی طبقه بندی شده زبان انگلیسی با فرمت MP4 در یک مموری موبایل، برای بیش از 40 موقعیت کلیدی مختلف از جمله سفر/هتل/فرودگاه/بلیط، کلاس/دانشگاه/تحصیلات، کار/شغل/استخدام/بیزنس، تلفن/مکالمات، خانه/آپارتمان/خرید/اجاره، و.. که برای هر سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته مناسب و برحسب سطح، مرتب شده است. زبان آموز میتواند با انتخاب موضوع موردنظر (به فراخور سطح) و تمرین و تکرار با فیلمدرس های آن موضوع، و با شروع از فیلمدرس شماره 1 (آسان ترین) هر موضوع، به تدریج، تمامی آنچه برای شنیدن و صحبت کردن در فضای موضوع مورد نظر لازم است را فرا بگیرد. این بسته آموزشی به تمامی افراد دارای استعداد، علاقه و پشتکار توصیه میشود.

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد

پاپ آپ