دانلود نرم افزار های کاربردی زبان انگلیسی

پرتال آموزش زبان

دانلود نرم افزار های کاربردی زبان انگلیسی
امروز دوشنبه 11 تیر 1403

نرم افزار دهکده زبان

دنبالِ کلاسِ زبانِ خوب  و ‌آسان می گردید⁉️                                                                                                                                                                                                انگلیسی را با ما متفاوت بیاموزید✔️                                                                             💿نرم افزار دهکده زبان                                                                                                                                                                                                                                                                       🖊آموزش، راهی  به سوی موفقیت شماست📊                                                                                                                                                                                                                               

دهکده زبان DZ

📚 یاد گیری زبان به شیوه جدید (رایگان)
به روش ارسال نوتیفیکیشن های روزانه  شامل:
  ✅ کلیپ های آموزشی
 ✅ آموزش 4 مهارت در زبان انگلیسی
 ✅اصطلاحات و عبارات کاربردی
 ✅ گرامر،نکات آیلتس و تافل


 

 

دانلود برنامه در ادامه مطلب

دهکده زبان

📚 یاد گیری زبان به شیوه جدید (رایگان)
به روش ارسال نوتیفیکیشن های روزانه  شامل:
  ✅ کلیپ های آموزشی
 ✅ آموزش 4 مهارت در زبان انگلیسی
 ✅اصطلاحات و عبارات کاربردی
 ✅ گرامر،نکات آیلتس و تافل


 

 

دانلود برنامه در ادامه مطلب

دانلود Dynamic Vocabulary - مجموعه صوتی آموزش لغات پرکاربرد زبان انگلیسی

مجموعه صوتی Dynamic Vocabulary، از مجموعه های مفید آموزش کلمات انگلیسی می باشد. این مجموعه در قالب ۴ درس آموزشی است که این دروس در مجموع دارای ۲۲ فایل صوتی می باشند. یادگیری لغات زبان انگلیسی برای هر فردی که شروع به یادگیری این زبان می کند، لازم و ضروری است. برای یادگیری هر زبانی ابتدا باید با لغات و کلمات آن زبان آشنا شد و بعد برای یادگیری دیگر مهارت ها اقدام نمود. 

 


نرم افزار جامع آموزش زبان انگلیسی - Learn To Speak English 10

نرم افزار Learn to Speak English یکی از با سابقه ترین و شاید بتوان گفت بهترین نرم افزار برای آموزش زبان انگلیسی است. این نرم افزار با متدهای استاندارد به آموزش زبان انگلیسی میپردازد و در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان اولین ابزار آموزش زبان انگلیسی مورد قبول است.

سیستم آموزشی نرم افزار Learn to Speak English ، بر اساس تمرین و تکرار است. اگر میکروفن داشته باشید، توسط ابزارهای کمکی این نرم افزار میتوانید تلفظ خود را با تلفظ صحیح در هر قسمت مقایسه کنید و زمانی که درست تلفظ کنید، نرم افزار به شما نمره قبولی میدهد. با تمرین و تکرار دروس و سیستم هوشمند تصحیح تلفظ، راندمان این نرم افزار در حد کلاس های واقعی آموزش زبان خواهد بود.

  این نرم افزار شامل آموزش معنای لغات، گرامر، و مکالمه زبان انگلیسی است. اگر بخواهیم این نرم افزار را با کلاس های آموزش زبان مقایسه کنیم، Learn to Speak English تقریبا معادل 12 ترم آموزش زبان است. این آموزش ها از مقدماتی شروع شده و تا سطح پیشرفته ادامه پیدا میکند.


نرم افزار آموزش زبان Easy Language

نرم افزار آموزش زبان Easy Language

دانلود نرم افزار آموزش زبان Easy Language

نام مجموعه : نرم افزار آموزش زبان Easy Language

فرمت: EXE

همواره فراگیری زبانی دیگر بعد از زبان مادری که معمولا هم یکی از ۵ زبان زنده دنیا است برای افراد بیشماری امری آسان نبوده و نخواهد بود. امروزه با توجه به روشهای متعدد آموزشی و یادگیری زبان، این مهم تقریبا برای همه انسان ها قابل دسترس و آسان شده است. نرم افزارهای کمک آموزشی مختلفی وجود دارند که کمک شایانی در یادگیری زبان خارجی به کاربران مینمایند. هر کدام از این نرم افزارهای آموزشی دارای ویژگی ها و خصیصه های ویژه ای هستند.علاوه بر این، می توان به نرم افزارهایی از قبیل نرم افزار ترجمه لغات و متون اشاره کرد که امروزه نمونه های متعددی از این نرم افزار ها در اینترنت مشاهده میشود.


آموزش زبان انگلیسی در اندروید

نام نرم افزار: Learn English In A Month آموزش زبان انگلیسی در یک ماه در گوشیتان

ورژن : برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی مخصوص گوشی ها با سیستم عامل اندروید می باشد.با استفاده از نرم افزار بسیار جالب و آموزشی English in a Month زبان انگلیسی را در مدت فقط یک ماه یاد بگیرید و از آن لذت ببرید. پایه و اساس کارکرد این نرم افزار برای آموزش زبان انگلیسی به صورت شنیداری و دیداری و فراهم کردن محیطی کاملا انگلیسی می باشد و از روش های روتین آموزشی که با قواعد دستوری شروع می شوند کمتر استفاده می کند.

 

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی لانگمن برای موبایل (اندروید) -

دیکشنری و فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی Longman در طی چند سال اخیر، به استانداردی برای آموزش و مراجعه زبان آموزان تبدیل شده است. نسخه موبایل این دیکشنری پرطرفدار، حاوی بیش از 250 هزار واژه و نزدیک به 165 هزار مثال برای لغات مختلف می باشد. چیزی که این دیکشنری را از سایر دیکشنری های مشابه متمایز می کند، این است که لانگمن برای توضیح معنای لغات فقط از حدود 2 هزار کلمه متداول انگلیسی استفاده می کند. یعنی افرادی که در حال آموزش زبان انگلیسی هستند به راحتی می توانند معنای لغات را درک کنند. همچنین این دیکشنری امکان تلفظ لغات با 2 لهجه امریکایی و بریتانیایی را دارد.

دانشنامه آنکارتا Microsoft Encarta Premium 2009

Microsoft Encarta Premium 2009

دانشنامه ( Encyclopaedia) در اصطلاح به نامه ‌ای حاوی دانش و علم و نامه‌ای که در آن از دانش سخن رفته باشد گفته می‌شود و آن را ملخصی از اطلاعات وآگاهی‌های دقیق، متقن و روزآمد در همۀ رشته‌های بشری یا رشته‌ای خاص دانسته‌اند که پژوهشگر برای یافتن پاسخ سؤال خود در اولین گام به آنها مراجعه می‌کند و کلید کار خود را از این طریق به دست می‌آورد. البته چنین مجموعه‌ای هرگز پاسخ نهایی را در اختیار او قرار نمی‌دهد؛ زیرا در دانشنامه، اهم مطالب مربوط به موضوعات و مباحث مورد اختلاف و دیدگاه های گوناگون مطرح می‌شود و مراجع و منابع دست اولی که محقق می‌تواند در گام بعدی به آن ها مراجعه کند، ذکر می‌شود. بنابراین دانشنامه، راهنما وجهت دهنده‌ و یاری‌رسان پژوهنده، برای سیر در جادۀ ‌تحقیق است.

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان پرتال آموزش زبان وآدرس http://www.englishteach.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

ارسال لینک

طراحي شده توسط روزيکس

تمامي حقوق مادي و معنوي متعلق به پرتال آموزش زبان بوده و کپي برداري از مطالب فقط با ذکر لينک سايت مجاز مي باشد.