آزمون تعین سطح زبان انگلیسی

پرتال آموزش زبان

آزمون تعین سطح زبان انگلیسی
امروز دوشنبه 11 تیر 1403

آزمون KET چیست؟

KET مخفف سر واژه هاي Key English Test است. اين آزمون كه از ابتدایی ترين امتحانات زبان انگليسی عمومی محسوب مي گردد، همه ساله توسط بيش از 30.000 زبان آموز در 60 كشور دنيا انجام می شود. اين سطح از انگليسي برای توسعه مهارت های زبانی لازم جهت به كارگيری در مناسبات اجتماعی و يا محيطهای كاری در نظر گرفته شده است. همچون ساير آزمونهای دانشگاه كمبريج، آزمون KET نیز چهار مهارت خواندن، نوشتن، درک مطلب شنيداری و توانایی مهارت بيانی و نیز گرامر و لغت انگليسي را پوشش مي دهد. آزمون KET همچنين مي تواند توانایی به كارگيری مهارت زبانی زبان آموز را در موقعيت های واقعی بسنجد.


کتاب اشتباهات رایج در آزمون IELTS

Common Mistakes at IELTS ADVANCE

دانلود کتاب اشتباهات معمول در آزمون آیلتس

کتاب اشتباهات رایج آزمون آیلتس یک کتاب برای افرادی است که می خواهند در آزمون آیلتس شرکت کنند . خیلی از اشتباهات جزئی در آزمون آیلتس باعث می شود که شما نمره از دست دهید و با رعایت این اشتباهات جزئی قادر خواهید بود نمره خود را در آزمون افزایش دهید.

این کتاب در واقع یک PDF با ۶۰ صفحه و حجم کم خود یک کتاب بسیار عالی برای مطالعه قبل از آزمون آیلتس می باشد . ین کتا اسکن شده و خیلی کیفیت الی ندارد ولی کاملا قابل خواندن و استفاده می باشد .

 

تعیین سطح آنلاین انگلیسی Online test

 

خودتو محک بزن

 

 امروز ما بر آن شدیم که  نمونه آزمون آنلاین را برای شما مهیا کنیم که از طریق آن می توانید از سطح فعلی خود اطلاع داشته باشید و با توجه به نمره خود در جهت بهبودی سطح زبان خود اقدام کنید. دانشگاه کمبریج انگلستان.

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

مجموعه تست های تعیین سطح زبان انگلیسی

چنانچه تمایل به مطالعه داستان های انگلیسی دارید و تمایل دارید سطح خود را بدانید با جواب دادن به سوالات این تست می توانید سطح خود را پیدا کنید و سپیس کتاب انگلیسی هم سطح خود را پیدا کنید و مطالعه کنید .

این فایل ها شامل یک سری تست می باشد همراه با پاسخ و به شکل سطح بندی شده  که از ۱ تا ۶ در سایت قرار گرفته ، چنانچه بعد از دانلود فایل ها و پاسخ دادن به تست ها توانستید به ۶۰ درصد سوالات هر سطح پاسخ دهید آن سطح را گذرانده اید و سطح بعدی را تست کنید .سطح خود را از کم به زیاد ارتقا دهید و با پیدا کردن سطح زبان خود در سایت کتاب زبان متناسب با سطح خود را از سایت دانلود کنید و مطالعه کنید


مطالب تصادفي

مطالب پربازديد

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان پرتال آموزش زبان وآدرس http://www.englishteach.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

ارسال لینک

طراحي شده توسط روزيکس

تمامي حقوق مادي و معنوي متعلق به پرتال آموزش زبان بوده و کپي برداري از مطالب فقط با ذکر لينک سايت مجاز مي باشد.