دیکشنری

پرتال آموزش زبان

دیکشنری
امروز چهارشنبه 13 تیر 1403

لغت نامه حروف اختصاری انگلیسی

 

لغت نامه حروف اختصاری انگلیسی Elsevier’s Dictionary of Acronyms, Initialisms, Abbreviations

کتاب Dictionary of Acronyms, Initialisms, Abbreviations and Symbolsمنتشر شده توسط انتشارات

Elsevierحاوی ۳۰,۰۰۰ خلاصه لغت همراه با توضیحات آنهاست

این لغت نامه کلمات اختصاری شامل یک لیست طبقه بندی شده الفبایی از کلمات اختصاری می باشد بوسیله این لغت نامه می توانید به راحتی هر کلمه اختصاری مورد لزوم را به همراه معنی کامل آن پیدا کنید

بوسیله این لغت نامه می توان لیست مترادف و متضادها و کلمات اختصاری را پیدا کرد

یکی ار نکات جالب در این کتاب آوردن توضیح نشانه ها و معانی آن ها در زبان انگلیسی می باشد در واقع این کتاب را به یک دیکشنری و واژه نامه قوی در مبحث آموزش و یادگیری اصطلاحات نشانه ها و مترادف و متضادهای زبان انگلیسی می باشد .

 

ویژگی های یک دیکشنری خوب

امروزه، برای اکثر افرادی که به هر نحوی با متون انگلیسی یا غیر زبان مادری خود درگیر هستند، داشتند یک دیکشنری بزرگترین مزیت و کمک تلقی می شود. یک دیکشنری خوب، با در بر داشتن مفاهیم و تعاریف عام و خاص یکسری کلمات و اصطلاحات و جملات می تواند کمک شایانی را به افرادی که قصد درک مفهوم و مطلب نوشته ای را دارند، به حساب می آید. اما شاید برای اکثر ما انتخاب یه دیکشنری خوب و موثر کار کمی مشکلی باشد. حال آنکه در کلاس و آموزشگاهها شاهد دبیران و دوستانی هستیم که هریک به سلیقه خود یک دیکشنری را معرفی می کنند. اما واقعا معیار گزینش یک دیکشنری خوب چیست؟ آیا اصلا فرقی می کند که دیکشنری مارکش چه باشد؟ همه دیکشنری ها معنی کلمات را نوشته اند، پس لزوم نشان دادن حساسیت در این زمینه چیست؟
شاید اكثر ما تا اینقدر اطلاع داشته باشیم كه یك دیكشنری اطلاعات زیر را در اختیار زبان آموز می گذارد.
دیكته صحیح كلمه، تلفظ كلمه، نوع كلمه مثلا اسم، فعل، شكلهای بی قاعده كلمات، انواع معانی كلمات با عبارتها و توضیحات ساده، چند نمونه مثال جهت كاربرد كلمه، اصطلاحات مورد استفاده با آن كلمه، و غیره
برای کسانی که می خواهند یک زبان خارجی را خوب یاد بگیرند، تهیه دیکشنری معتبر و آشنایی با نحوه استفاده از آن کاملا ضروری است. اگر شما نیت یادگیری زبان را ندارید و فقط به طور اتفاقی نیاز دارید معنای واژه ای را بدانید، شاید تاکید بر استفاده از دیکشنری تک زبانه چندان ضروری نباشد. اما برای کسانی که می خواهند یک زبان خارجی را به طور جدی یادبگیرند، موضوع کاملا متفاوت است.
به همین منظور در این جا تلاش می کنیم شما را با انواع دیکشنری تک زبانه آموزشی (انگلیسی-انگلیسی) آشنا کنیم تا هنگام تهیه دیکشنری با آگاهی بیشتری به این کار اقدام کنید. اما پیش از این کار بد نیست چند نکته ای را در مورد دیکشنری های دو زبانه مطرح کنیم.

نرم افزار آموزش زبان Easy Language

نرم افزار آموزش زبان Easy Language

دانلود نرم افزار آموزش زبان Easy Language

نام مجموعه : نرم افزار آموزش زبان Easy Language

فرمت: EXE

همواره فراگیری زبانی دیگر بعد از زبان مادری که معمولا هم یکی از ۵ زبان زنده دنیا است برای افراد بیشماری امری آسان نبوده و نخواهد بود. امروزه با توجه به روشهای متعدد آموزشی و یادگیری زبان، این مهم تقریبا برای همه انسان ها قابل دسترس و آسان شده است. نرم افزارهای کمک آموزشی مختلفی وجود دارند که کمک شایانی در یادگیری زبان خارجی به کاربران مینمایند. هر کدام از این نرم افزارهای آموزشی دارای ویژگی ها و خصیصه های ویژه ای هستند.علاوه بر این، می توان به نرم افزارهایی از قبیل نرم افزار ترجمه لغات و متون اشاره کرد که امروزه نمونه های متعددی از این نرم افزار ها در اینترنت مشاهده میشود.


دانشنامه آنکارتا Microsoft Encarta Premium 2009

Microsoft Encarta Premium 2009

دانشنامه ( Encyclopaedia) در اصطلاح به نامه ‌ای حاوی دانش و علم و نامه‌ای که در آن از دانش سخن رفته باشد گفته می‌شود و آن را ملخصی از اطلاعات وآگاهی‌های دقیق، متقن و روزآمد در همۀ رشته‌های بشری یا رشته‌ای خاص دانسته‌اند که پژوهشگر برای یافتن پاسخ سؤال خود در اولین گام به آنها مراجعه می‌کند و کلید کار خود را از این طریق به دست می‌آورد. البته چنین مجموعه‌ای هرگز پاسخ نهایی را در اختیار او قرار نمی‌دهد؛ زیرا در دانشنامه، اهم مطالب مربوط به موضوعات و مباحث مورد اختلاف و دیدگاه های گوناگون مطرح می‌شود و مراجع و منابع دست اولی که محقق می‌تواند در گام بعدی به آن ها مراجعه کند، ذکر می‌شود. بنابراین دانشنامه، راهنما وجهت دهنده‌ و یاری‌رسان پژوهنده، برای سیر در جادۀ ‌تحقیق است.

دیکشنری تصویری کودکان

لغتنامه انگليسي Illustrated Dictionary for Children

ديكشنري تصويري كودكان براي آموختن لغات به همراه تصوير آنها است كه در يادگيري زبان به كودكان كمك زيادي ميكند.والديني كه به يادگيري كودك خود به زبان علاقه دارند نيز اين كتاب را ميپسندند.و خواهيد ديد كه اين كتاب ديكشنري تصويري براي كودكان نيز ميتواند در يادگيري زبان كمك كند.

 

دانلود رایگان دیکشنری تصویری انگلیسی برای کودکان و نوآموزان – فرمت

دسته بندي: دیکشنری ها,

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان پرتال آموزش زبان وآدرس http://www.englishteach.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

ارسال لینک

طراحي شده توسط روزيکس

تمامي حقوق مادي و معنوي متعلق به پرتال آموزش زبان بوده و کپي برداري از مطالب فقط با ذکر لينک سايت مجاز مي باشد.