پرتال آموزش زبان

جملات کاربردی زبان انگلیسی
امروز چهارشنبه 13 تیر 1403


جملات کاربردی زبان انگلیسی

انواع دردها و نارحتی ها


1- سر درد دارم./ سرم درد می کند.

I have a headache.

 

2- سر درد بسیار بدی دارم.

I have a terrible headache.

 

3- این سر درد دارد مرا می کشد.

This headache is killing me.

 

4- یک آسپرین بخور و نیم ساعت دراز بکش.

Take an aspirin and lie down for half an hour.

 

5- دندان درد دارم.

I have (a) toothache.

 

6- کمر درد دارم. نمی توانم خم شوم.

I have (a) backache. I can’t bend over.

 

7- دل درد دارم.

I have(a) stomachache.

 

8- سرما خورده ام.

I have a cold.

 

9- گلو درد دارم.

I have a sore throat.

 

10- تب دارم.

I have a fever/temperature.

 

11- تب خفیفی دارم/کمی تب دارم.

I have a slight fever/temperature.

 

12- عطسه می کنم.

I am sneezing.

 

13- سرفه می کنم.

I am coughing.

 

14- آبریزش بینی دارم.

I have a runny nose.

 

15- ضعف دارم. بدنم سست است.

I feel sluggish.

 

16- سرگیجه دارم./ سرم گیج میرود.

I am/ feel dizzy.

 

17- اخیراً مدتی است که سرگیجه دارم.

I’ve been having a dizzy spell lately.

 

18- سرگیجه دارم ./ سرم گیج میرود.

I am a dizzy feeling.

 

19- سرگیجه دارم./ سرم گیج میرود.

I’m having dizzy turns.

 

20- چشم هایم سیاهی رفت.

I blacked out for a moment.

 

دسته بندي: جملات کاربردی زبان انگلیسی,
مطالب مرتبط :

ارسال نظر

اين نظر توسط زهرا در تاريخ 1394/02/27 و 15:47 دقيقه ارسال شده است.
با سلام.
اگه مایل به تبادل لینک با وب سایت ما بودید وب ما رو با عنوان دانلود فیلم و کتاب دانشگاهی و با آدرس http://filmoketab.ir/ لینک کنید و خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم
تبادل لینک باعث افزایش آمار هر دو وب خواهد شد . با تشکر .
موفق باشید
پاسخ : با سلام سایت شما را در پیوند های سایت قرار دادم . با تشکر از شما

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد

پاپ آپ